Recordant Joanic

Un motiu per adorar estar de vacances.

Vídeo de FailBlog recomanat per l’Artur.

Etiquetes: ,

7 Respostes to “Recordant Joanic”

  1. Marina Grifell Says:

    buff que dur mare meva…

  2. Marina Grifell Says:

    per cert, del teu blog em fan molta gracia els dibuixets de monstres o marcians que surten cada cop que fas un comentari jajaja

  3. mar Says:

    uf, sí, sembla la L4… quel stress mon dieux!
    🙂 ja s’acaben les vancances.. mmm! yupi!?

    M’agrada el teu bloG

  4. Albert Says:

    si el primer que ha entrat ha de baixar a la seguent, que cony farà?

  5. Albert Says:

    el meu dibuixet és una mena de sant jordi amb ales i fum surtint-li del cap.

    ??¿?

  6. João França Says:

    Ostres tu, quines dots interpretatives… Segurament ho sigui. Es generen automàticament i a mi, com a la Marina, em fan molta gràcia…

  7. Maria Says:

    Ostres!
    Més que d’humor,a mi, aquest vídeo m’ha semblat de tortura. Sembla que se’ls enduguin a camps d’extermini, o que s’hagin d’ofegar tots comprimits allà dins.
    El Japó em fa por, sempre ho he dit.

Deixa un comentari

