Snuggie™ o Apologia dels anuncis en vers

Avui, mirant el blog GraphJam, m’he trobat aquesta gràfica:

En un primer moment no m’ha fet massa gràcia, però el concepte de llençols amb mànigues m’ha intrigat, així que he corregut a buscar Snuggie a Google. M’he trobat amb la pàgina oficial. Allà tot guanya sentit i em trobo amb aquest vídeo:

Vodpod videos no longer available.
Un cop vist això torneu a la gràfica. Ara tot té sentit, oi? I a sobre et regalen un llum de lectura! La única paraula amb que puc definir el vídeo és LOL. Només falta que la música estigui feta amb Songsmith. No ho dubto pas.

Etiquetes: , , , ,

8 Respostes to “Snuggie™ o Apologia dels anuncis en vers”

  1. Maria Says:

    És l’últim que ens faltava. De fet, no sé com he pogut viure tota la meva vida sense un Snuggie, la veritat… és fantàstic, per a tota la família, i es pot rentar a màquina!
    Recordes els temps en què no en teníem? Érem uns éssers salvatges, pobres i solitaris (com els caçadors paleolítics)… sort en tenim, ara!

  2. Albert Says:

    warlock family!

  3. marcel Says:

    Available in 3 colors!

  4. Marina Grifell Says:

    jajajajajajajajaja darrere d’aquests invents segur que hi ha bellíssimes persones preocupadíssimes pel benestar de les families de classe mitjana: DIGUEM NO AL FRED gràcies!!!

    i tu no et salves, que ets un friki joao!!!!! jajaja

  5. João França Says:

    Bé Marina, confesso que mai diria que no a un Snuggie… xD

  6. Creant tendència « Em dic João Says:

    […] blog (amb poquíssimes entrades i molt menys lectors) crea tendència. Si ho recordeu, el dia 11 de febrer us parlava de Snuggie, the blanket with sleeves. Resulta que l’endemà el Berto, al programa […]

  7. Mariona Says:

    què bo…

  8. Del plat, la guitarra, la nit, l’aigua, l’extraterrestre i tu « Em dic João Says:

    […] i amb aquesta entrada desapareix, finalment, de la pàgina inicial el vídeo de Snuggie amb el seu remaleït anunci que començava […]

Deixa un comentari

