Poema de joventut

Avui, per algun motiu que no puc copsar, m’ha vingut al cap aquest fragment d’un poema de joventut de Joan Salvat-Papasseit.

Ara que estic al llit
…………………………malalt,
…………………………repasso apunts de lingüística.
– Demà m’aixecaré          potser,
i heus aquí el que m’espera:
Un examen!

Etiquetes: , ,

5 Respostes to “Poema de joventut”

  1. Maria Says:

    Ahahahahahaha això és cert o és una broma?
    Estic al·lucinant!

  2. Xavi Guirola Says:

    Si… pero ara em ve al cap uns gran versos d’en Pere Pasoliva.

  3. macchiato Says:

    en serio?

  4. Tot l'enyor de demà Says:

    Ara que estic al llit
    malalt,
    estic força content.
    -Demà m’aixecaré
    i heus aquí el que m’espera:

    Unes places lluentes de claror,
    i unes tanques amb flors
    sota el sol,
    sota la lluna al vespre;
    i la noia que porta la llet
    que té un capet lleuger
    i duu un davantalet
    amb unes vores fetes de puntes de coixí,
    i una rialla fresca.

    (segueix)

  5. João França Says:

    Gràcies, Pau xD

Deixa un comentari

