Reflexió subterrània #13

La tradició literària és un camp de concentració.

4 Respostes to “Reflexió subterrània #13”

  1. marina Says:

    més aviat és un gran banquet calòric davant d’un nenet anorèxic amb l’estòmac de pardalet…

  2. João França Says:

    Ai Marina, tu sempre igual, amb els teus comentaris més encertats que els meus posts!🙂

  3. irene Says:

    he intentat que m’agradés molts cops (perquè, JOLÍN!, m’agrada molts cops!!!), però només em deixa que m’agradi un i em va dient gràcies, gràcies, gràcies,…

  4. marcel Says:

    concenTració!

    dolentíssim, ho sé…

Deixa un comentari

