Passejada nocturna

Ahir, tornant cap a casa, vaig passar pel carrer Enric Granados. Era bonic i vaig pensar en pujar per allà, però de sobte em vaig adonar que preferia pujar pels carrers de la gent normal. Vaig acabar pujant per la Rambla Catalunya…

Etiquetes:

2 Respostes to “Passejada nocturna”

  1. Aleix Says:

    Enric Granados era de Lleida. Anava als Estats Units quan un submarí alemany va torpedejar el transatlàntic on viatjava.

    Ser de Lleida i music de renom no és normal.

  2. João França Says:

    Arribo a saber això del submarí i la meva reflexió podria haver estat tota una altra!

Deixa un comentari

